Live Webinar | 31 mei

Ontdek hoe Robotic Process Automation (RPA) kan worden ingezet om het toenemende personeelstekort op te vangen.

Meld je aan!

    Gerelateerde_content_Webinars_4CEE_531x357
      Inspiratie nodig?

      RPA leent zich perfect voor het robotiseren van relatief eenvoudige en terugkerende werkzaamheden achter een computer. Dit komt in ieder vakgebied en branche natuurlijk voor. Toch wat inspiratie nodig? 

      Download onze inspiratiegids!

        CO_inspiratiegids_voorkant

         

          Whitepaper

          Alles over de technologie en toepassing van RPA om administratieve lasten te verlichten werknemers ruimte te geven waardevol werk te verrichten. 

          Download onze whitepaper!

            CO_Whitepaper_RPA_voorkant

             

              Resources
              Brochure

              Over Coforce en onze passie voor automatisering en RPA in het bijzonder. 

              Download onze brochure!

                CO_Coforce-corporate-brochure-2-12-2021

                 

                   

                  RPA voor Klantenservice

                  Klanten stellen steeds meer eisen. Ze willen zo snel mogelijk antwoord, via zoveel mogelijk kanalen contact op kunnen nemen en het liefst op elk moment van de dag. Het levert nogal wat druk op om aan al deze klantenverwachtingen te voldoen.

                  Klantenservice en call centers gebruiken doorgaans meerdere applicaties waar medewerkers eenvoudige maar hoog frequente taken mee uitvoeren. Service medewerkers zijn dus aanzienlijk veel tijd kwijt met administratie, nadat maar ook gedurende de tijd dat zij met klanten communiceren.

                  Dat kan anders met de inzet van slimme RPA software!

                  SLIMME RPA SOFTWARE

                  RPA software kan ingezet worden om administratieve taken uit te voeren. Taken zoals het beantwoorden van veel gestelde vragen, klantverificatie of het bijbehouden van klantgegevens, kunnen door een ‘digital workforce’ worden opgepakt. RPA kan dit voor de verschillende applicaties uitvoeren, waardoor deze applicaties ook met elkaar worden verbonden. Hierdoor kunnen medewerkers zich volledig op de klant richten en dankzij hun gerobotiseerde collega’s over de juiste informatie op het juiste moment beschikken.

                  SNELLERE REACTIETIJD

                  Zodra de medewerker op de klantenservice aangeeft welke informatie nodig is, kan de RPA robot het meteen ophalen en op het scherm presenteren. De medewerker kan vervolgens meteen aan de slag met de klacht of vraag en deze zo snel afhandelen. Op deze manier hoeven klanten zelf minder lang te wachten én is het voor medewerkers plezieriger werken!

                  DIGITALE ONDERSTEUNING

                  Use cases van Robotic Process Automation (RPA) bij de klantenservice:

                  • Aanmaken of updates van klantrecords
                  • Valideren accountinformatie
                  • Controleren van de bestelstatus
                  • Openen van een support ticket
                  • Klantbetalingen of het rekeningsaldo controleren
                  • Garantie en retourverwerking
                  • Abonnement wijzigen of nieuwe producten/diensten toevoegen

                  Nieuws

                  3 min read

                  Krappe arbeidsmarkt en toch personeelstekort opvangen?

                  In elke branche is de krappe arbeidsmarkt voelbaar, maar gemeenten en onderwijs lopen tegen extra uitdagingen aan. Waar...

                  4 min read

                  Kunnen gemeenten en onderwijs het tekort aan personeel oplossen?

                  In december 2021 stonden er 387 duizend vacatures open, een nieuw record, terwijl het laagterecord in...

                  9 min read

                  Robotiseren kun je leren; het onderwijs in 2030

                  Waar is die docent nou mee bezig? Het had een vraag kunnen zijn van een boze ouder, die vindt dat zijn kind echt wel...

                   

                  Wij zijn Coforce

                  Wij helpen ondernemingen, instituten en overheden met het gebruik van een digital workforce. Met een digital workforce laat u eenvoudig, terugkerend werk achter een computer sneller, goedkoper, foutlozer en 24/7 uitvoeren. Bovendien komt daarmee ruimte vrij voor uw werknemers of collega's om complexer en waardevoller werk te verrichten. 

                  ONTDEK MEER