Whitepaper

Alles over de technologie en toepassing van RPA om administratieve lasten te verlichten en werknemers ruimte te geven waardevol werk te verrichten. 

Download onze whitepaper

    CO_Whitepaper_RPA_voorkant

     

      Inspiratie nodig?

      RPA leent zich perfect voor het robotiseren van relatief eenvoudige en terugkerende werkzaamheden achter een computer. Dit komt in ieder vakgebied en branche natuurlijk voor. Toch wat inspiratie nodig? 

      Download onze inspiratiegids

        CO_inspiratiegids_voorkant

         

          Resources
          Uitgelichte blog

          Over de overeenkomsten en verschillen tussen robotisering, automatisering en digitalisering. 

          Lees de blog

            coforce-robotisering-automatisering-digitalisering

             

              Brochure

              Over Coforce en onze passie voor automatisering en RPA in het bijzonder. 

              Download onze brochure

                CO_Coforce-corporate-brochure-2-12-2021

                 

                   

                  RPA voor IT Helpdesk

                  Enerzijds is IT verantwoordelijk voor de operationele aspecten van IT, inclusief infrastructuur, beveiliging, apparaten, systemen en applicaties. Aan de andere kant zijn ze meestal ook verantwoordelijk voor het ontwikkelen of sourcen van software om de algehele organisatie en haar klanten mogelijk te maken.

                  Veel vitale bedrijfsprocessen zijn afhankelijk van informatie en data uit verschillende interne en externe bronnen, echter door de toenemende druk op de IT-afdeling om aan alle wensen en eisen van de organisatie te voldoen, raakt de automatisering van dit soort werkzaamheden vaak op de achtergrond. RPA biedt mogelijk een oplossing in verdere automatisering van processen.

                  Vooral in het operationele gebied zijn er veel repetitieve taken die handmatig worden afgehandeld. De meeste van deze handmatige processen kunnen worden geautomatiseerd door de RPA Kapow-oplossing om verhoogde efficiëntie te bieden. IT services die zowel sneller als nauwkeuriger zijn voor collega’s of klanten.

                  Uses cases voor Robotic Process Automation voor een IT Helpdesk zijn te vinden in:

                  • Onboarding / offboarding van nieuwe werknemers binnen IT-systemen zoals personeelsportal, salarisadministraties, enz.
                  • Creëren en periodieke wijziging van authenticatie-inloggegevens
                  • Softwarebeheer op werknemerslaptops en mobiele apparaten
                  • Nalevingscontrole, controle van gegevensintegriteit, nalevingscontrole van het beleid
                  • Licentiebeheer, software-vernieuwing, aankoop van licentie, etc.
                  • Back-up en synchronisatie van bestanden en gegevens

                  Nieuws

                  5 min read

                  Hoe zet je RPA in Finance processen in als alles al geautomatiseerd is?

                  Alles is al geautomatiseerd, waarom zou je dan nog RPA in Finance processen nodig hebben? De perceptie dat je met RPA...

                  5 min read

                  3 redenen om RPA in finance processen in te zetten als ‘alles al geautomatiseerd is’

                  Een controller of accountant heeft als doel ervoor te zorgen dat de cijfers, waarop je je bedrijfsvoering baseert,...

                  5 min read

                  Hoe automatisering de financiële afdeling helpt de toekomst voorspellen (RPA in Finance)

                  Het werk van een financieel professional bestaat voor een groot deel uit een aaneenschakeling van administratieve...

                   

                  Wij zijn Coforce

                  Wij helpen ondernemingen, instituten en overheden met het gebruik van een digital workforce. Met een digital workforce laat u eenvoudig, terugkerend werk achter een computer sneller, goedkoper, foutlozer en 24/7 uitvoeren. Bovendien komt daarmee ruimte vrij voor uw werknemers of collega's om complexer en waardevoller werk te verrichten. 

                  ONTDEK MEER