Support van het RPA ServiceCenter
Hulp nodig of heeft u vragen? Ons RPA supportteam helpt u graag.
Als certified platinum partner van Kofax, is Coforce erkend specialist en implementatiepartner van het automatiserings- en integratieplatform Kapow en het Kofax TotalAgility (KTA) platform. Het bedrijf heeft een groot aantal gecertificeerde Robotic Process Automation (RPA) specialisten in dienst die zowel uw bedrijfsprocessen in kaart kunnen brengen als technische ondersteuning kunnen verlenen.
Support
Wij staan voor u klaar tijdens zowel de RPA implementatie als het beheer of onderhoud. Wij verlenen diensten op meerdere niveaus op het gebied van support en ondersteuning van de Kofax Kapow Software. Onze diensten zijn op afstand, on-remote of bij u op locatie, afhankelijk van het type ondersteuning dat u nodig heeft.
ServiceCenter
Coforce heeft een eigen (inhouse) servicecentre met deskundige Nederlandstalige medewerkers. Het ServiceCenter is het centrale contactpunt voor al uw RPA vragen na oplevering van de software. Het ServiceCenter registreert alle meldingen, helpt klanten/gebruikers bij vragen en het gebruik van de Kofax Kapow applicatie en probeert zoveel mogelijk problemen op afstand te verhelpen. Alle medewerkers zijn Kofax gecertificeerd.
Bel ons op voor directe ondersteuning:
+31 (0)318 64 87 42
Stuur ons een bericht voor ondersteuning:
contact@coforce.nl
Wij, bij Coforce, geloven in een mensgerichte aanpak, zeker in deze tijd van sterk toenemende automatisering van arbeidstaken. De inzet van software robots geeft medewerkers de kans om zinvol en waarde creërende taken uit te oefenen. Laat software robots het eenvoudige, terugkerende werk doen. Dit gaat sneller, efficiënter en foutloos zodat operational excellence wordt bereikt.
Door het inzetten van de juiste intelligente automatiseringsoplossingen, willen wij bij Coforce graag onze klanten vooruit helpen, zodat zij zich kunnen focussen op waarde creërende activiteiten.