Innovestit neemt Stiply over

InnovestIT Group neemt Stiply over

Ede, 19 augustus 2019 – InnovestIT Group, specialist in het automatiseren van financiële en administratieve back-office processen, kondigt de overname van Stiply aan, specialist in digitale handtekeningen. ‘Met Stiply komen we tegemoet aan de groeiende behoefte van onze klanten om administratieve lasten verder te verlichten en mogelijke fraude tegen te gaan. Stiply draagt daarmee bij aan compliancy en efficiëntere bedrijfsprocessen’, zegt Erik van Doorn, CEO van InnovestIT.

Stiply is een digitale tool die helpt om digitale documenten, zoals overeenkomsten, contracten, offertes en verklaringen, sneller te laten ondertekenen of direct een geldige incassomachtiging te verkrijgen. ‘Uit verschillende onderzoeken blijkt dat de markt voor e-signatures sterk groeit. Volgens Allied Market Research zal in 2022 de wereldwijde markt een omvang bereiken van 3,44 miljard dollar’, zegt Erik van Doorn. ‘De acquisitie van Stiply voegt aanzienlijke waarde toe aan ons bestaande producten- en dienstenportfolio en verstevigt ons onderscheidend vermogen in de Europese markt.’

Lees meer

RPA-robot-attended-unattended-softbot

Het verschil tussen attended en unattended robots

Vanuit de dagelijkse praktijk krijg ik vaak de vraag over attended en unattended robots. Deze twee type Robotic Process Automation (RPA) oplossingen wil nog wel eens verward worden met elkaar of men weet niet goed wat het inhoud. Voordat we kunnen begrijpen hoe onbeheerde (unattended) en beheerde robots (attended) in een samenhangend model functioneren, laten we eerst deze twee type RPA-oplossingen afzonderlijk definiëren.

Lees meer

Denken in klantketens stimuleert Qbuzz in effectiever samenwerken

‘KPI’s verzinnen is niet moeilijk; de vraag is welke je moet hebben’, meent Peter Geelen tijdens het seminar ‘Operational excellence en klantgerichtheid vergroten’ van Coforce op 4 juli 2019. De oprichter van iPM Partners en auteur van het boek ‘KPI’s die wél werken’ stelt dat bedrijven en organisaties in klantketens moeten denken. ‘Dat stimuleert effectiever samenwerken.’

Lees meer

Schoeller Allibert uniformeert bedrijfsprocessen

‘Wanneer je groeit, is het zaak om je processen te uniformeren. Anders kunnen je operationele machines de productiegroei wel aan, maar kan je administratie het niet bijbenen’, dat was de boodschap van Marc Schmitz van Schoeller Allibert. De CIO sprak tijdens het seminar ‘Operational excellence en klantgerichtheid vergroten’ van Coforce op 4 juli 2019 over de manier waarop Europa’s grootste fabrikant van kunststofcontainers en herbruikbare verpakkingen robots inzet.

Lees meer