1 min read

AI en Machine Learning in Kofax Kapow 10.3

AI en Machine Learning in Kofax Kapow 10.3

Kofax, een toonaangevende leverancier van software voor het automatiseren en digitaal transformeren van informatie-intensieve processen, heeft vandaag de toevoeging aangekondigd van kunstmatige intelligentie (AI), machine learning en andere mogelijkheden in Kofax Kapow 10.3 RPA software.

Kofax Kapow automatiseert en transformeert digitaal een breed scala aan menselijke en informatie-intensieve processen over front- en backoffice-operaties. Het stelt gebruikers in staat om software robots te ontwikkelen en in te zetten die menselijke acties nabootsen, terwijl ze continue verbetering stimuleren met behulp van AI en machine learning. Kofax Kapow robots kunnen naadloos samenwerken met desktopsoftware, traditionele bedrijfs- en browsersystemen en -websites, gegevens samenvoegen, omzetten in bruikbare informatie, reacties triggeren en communiceren met andere applicaties.

Het voegt ook mogelijkheden toe om de ontwikkeling en implementatie van robots te versnellen, waaronder:

  • Intelligente schermautomatisering ter ondersteuning van Citrix-gebaseerde applicaties en andere vergelijkbare externe desktopomgevingen: Kapow “leert” de applicatie-afbeelding en identificeert user interface (UI) -elementen zoals labels en knoppen, wat resulteert in een aanzienlijk snellere robotontwikkeling.

 

  • Verbeterde en ingesloten browser-engine voor het bouwen van robots die toegang hebben tot browsergebaseerde systemen en websites: Kapow ondersteunt een snelle ontwikkeling en implementatie van robots en kan nu complexere automatiseringsvereisten aan.

 

  • Uitgebreide ondersteuning voor gebruikers-begeleide software robots die zijn ontworpen voor gebruikersbewaking en interactie: Begeleidende robots kunnen worden geactiveerd door de gebruiker, desktopopdrachten of andere gebeurtenissen en zijn ideaal voor het automatiseren van een servicedesk, helpdesk en andere callcenteractiviteiten.